FacebookTwitterLinkedIn

În spațiul de 115 metri pătrați este expus noul Volkswagen Touareg, iar clienții au acces la o zonă digitală, zone de accesorii sau de realitate virtuală.

„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”, declară Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

La nivel internațional Volkswagen a lansat recent două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham și într-un centru de cumpărături stradal din Varșovia.

„Suntem onorați să fim primul mall din România care are în incintă un Concept Store Volkswagen. Această deschidere confirmă intenția Anchor Group de a oferi clienților noștri cel mai bun mix de branduri, precum și faptul că o astfel de inovație reprezintă o prioritate pentru noi”, a declarat Affan Yildirim, General Manager and Board Member of Anchor Group și Board Member of MallDova.

Aici clienții vor putea să se documenteze, să testeze, să primească oferte inițiale și să comande noi modele de mașini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promoționale oficiale.