Cautare




, Contributor

Travel |
|

Vola.ro: “Inovaţia are 3 elemente principale: ideea nouă, execuţia şi efectul generat”

Daniel_Truica.jpg
Pentru Daniel Truică, managing partner al agenţiei de turism Vola.ro, inovaţia înseamnă investiţie în tehnologie care este un proces central în cadrul companiei pe care o conduce.

„Deşi inovaţia nu trebuie să se manifeste neapărat în legatură cu tehnologia, în acest proces de dezvoltare de tehnologie inovăm cel mai mult la Vola.ro", a spus Daniel Truică. Pentru tânărul antreprenor, inovaţia înseamnă punerea în aplicare a unor idei noi pentru a crea valoare, iar pentru aceasta trebuie să existe, în opinia sa, trei elemente principale: o idee nouă, execuţia ei şi efectul generat. Dintre acestea trei, execuţia este cel mai important „ingredient” al inovaţiei.

Un exemplu care arată cât de importantă este tehnologia pentru Vola.ro este, după părerea fondatorului agenţiei,„noua interfaţă de căutare de bilete de avion pe care am lansat-o în beta la mijlocul anului trecut. La fiecare căutare de bilete de avion, clienţii noştri pot vedea cele mai mici tarife pentru datele de călătorie alese, cele mai mici tarife într-un interval de +/- trei zile şi cele mai mici tarife pe o perioadă de până la 4 luni în viitor. Inovaţia în business-ul nostru este extraordinar de importantă, este ceea ce ne menţine avantajul competitiv pe piaţă”.

De aceea poate, suma alocată în acest an pentru procesul de inovaţie tehnologică este de 300.000 de euro.

Din punctul de vedere al inovaţiei, cel mai recent exemplu este „sistemul de rezervări de hoteluri pe care l-am dezvoltat, sistem care integrează diferiţi furnizori, inclusiv Booking.com, clienţii noştri având acces la o bază foarte mare de hoteluri şi putând alege dacă vor să plătească către Vola.ro sau direct la hotel. În esenţă, comparăm mai multe hoteluri decât orice altă agenţie de travel din România pentru a oferi clienţilor noştri cea mai bună disponibilitate şi cel mai mic tarif posibil pentru hotelul dorit”, mai precizează Daniel Truică.

În plus, antreprenorul spune că, din punctul său de vedere, criza a reprezentat ceva bun pentru business-ul său pentru că „a inhibat apetitul de investiţie în domeniu şi ne-a permis să ne consolidăm poziţia de lider în turismul online din România. Am început dezvoltarea propriei platforme tehnologice în 2009, în plină criză financiară la nivel global”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii