Cautare




, Staff

Bani și Investiţii |
|

Vola.ro: Biletele de avion și cazările la hoteluri, cele mai achiziționate produse turistice de către români

Agenția de turism online Vola.ro își propune ca până în luna august, 2019 să ajungă la jumătate de milion de clienți de la lansare.
Daniel-Truică foto Raduly Laszlo

La finalul anului  2018 peste 440.000 de români și-au cumpărat bilete de avion folosind Vola.ro. Conform unui studiu Mercury Research realizat în luna aprilie a acestui an, Vola.ro este cea mai de încredere agenție de turism online din România, precum și cea mai utilizată, cota sa de piață atingând 60%.

În 2018 Vola.ro avut o cifră de afaceri în creștere cu 33% față de 2017. Perspectivele sunt pozitive pentru prima jumătate a anului: de la începutul anului și până acum, echipa Vola.ro a emis peste 160.000 de bilete de avion, iar cele mai cerute destinații rămân marile orașe europene, unde românii călătoresc la studii sau serviciu. Londra, Madrid, Paris, Roma, rămân cele mai căutate destinații.

Turiștii români caută un bilet de avion o dată la 2 secunde folosind Vola.ro, jumătate dintre ei își rezervă biletul de avion pe un dispozitiv mobil.

În topul produselor turistice achiziționate de turiști se află biletele de avion și cazările la hoteluri. Transferurile la sau de la aeroport și serviciile de rent-a-car sunt cel mai puțin căutate de români.

„Suntem deja în 12-lea an de activitate și am fost martorii migrării industriei din offline spre online. Mă bucur să văd că piața s-a rafinat și că turiștii sunt din ce în ce mai exigenți în a-și oferi încrederea unui agent de turism. O treime din clienții noștri spun despre noi că suntem o companie de încredere iar faptul că vom atinge în curând pragul de jumătate de milion de clienți, ne obligă și mai mult să fim suportul turiștilor noștri atunci când au nevoie”, a declarat Daniel Truică, co-fondator și CEO Vola.ro.

„Piața de turism online câștigă teren și agențiile se diferențiază într-un interval de timp relativ scurt. În alegerea agenției, clienții iau în considerare într-o mare măsură nivelul de încredere fată de acea agenție, ofertele și pachetele pe care le oferă sau calitatea serviciului cu clienți”, a declarat Ingrid Lambru, director de marketing Mercury Research.

Studiul Mercury Research a fost efectuat în luna aprilie  a acestui an pe un eșantion reprezentativ din mediul urban și a urmărit să identifice diferite comportamente din piața turistică din România, precum și să compare cele mai cunoscute agenții de turism din țară și raportul online versus offline în turismul românesc.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii