Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Vola.ro a avut afaceri de peste 63 milioane de euro în 2015

Vola.ro, cel mai mare portal de turism din România, a raportat afaceri în creștere pentru anul 2015, ajungând la o cifră de afaceri totală de 63,25 milioane de euro pentru activitatea companiei în cele patru țări în care operează: România, Polonia, Ucraina și Vietnam.
Daniel Truica Vola.ro 1

Doar în România, Vola.ro a vândut anul trecut bilete de avion, vacanțe, city break-uri și alte servicii turistice care au însumat 42,47 milioane euro (echivalentul a 188,8 milioane lei), aceasta reprezentând o creștere de peste 54% față de anul 2014, când platforma online înregistra o cifră de afaceri de 27,51 milioane euro (122,3 milioane lei).

Astfel, Vola.ro a încheiat cel mai bun an de până acum și își păstrează poziția de lider în rezervări turistice online în România.

„Am ieșit din zona de performance marketing și am derulat primele campanii TV din istoria Vola.ro, am lansat produse unice pe piața din România, precum Smart Connection și, în plus, pentru prima dată de la înființare, am schimbat structura acționariatului primind un nou partener: fondul de investiții 3TS Capital Partners”, a declarat Daniel Truică managing partner și unul dintre fondatorii Vola.ro.

În 2015, volumul vânzărilor de bilete de avion pe platforma Vola.ro a crescut cu aproximativ 70% față de anul 2014,  în timp ce numărul city break-urilor rezervate de români a crescut cu  40%, iar segmentul vacanțelor de tip tour-operator a înregistrat un avans de 150% față de anul precedent.

București, noua destinație pentru city break-uri

Cei mai mulți dintre turiștii care au călătorit cu avionul au ales bilete ale companiilor Wizz Air, Tarom, Blue Air, Ryanair, ale grupului Lufthansa sau AIR FRANCE KLM.

Wizz Air introduce o nouă rută de la București către Lisabona

Pentru 2016, Vola estimează o creștere de 30-40% pentru platforma din România, ajungând astfel la o cifră de afaceri de 55-60 milioane euro, iar la nivel de grup estimarea pentru 2016 este de peste 85 milioane euro.

Republica Moldova, bijuteria Estului

Principala pârghie de creștere va rămâne vânzarea biletelor de avion, la care se va adăuga și cea a pachetelor de tip city break și tour-operator.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii