Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Voiajul”, noua campanie Provident semnată de Jazz

Provident a lansat noua campanie „Voiajul”, cu componentă promoțională, semnată de agenția Jazz.  „Ȋmprumutul pentru o vară pe cinste” este adresată atât clienților noi cât și celor existenți.
Provident - Voiajul

Până pe 24 august, Provident oferă tuturor celor care iau un împrumut posibilitatea de a câștiga prin tragere la sorți unul din cele 10 premii săptămânale în valoare fiecare de 1.500 lei.

„Noua promoție reprezintă încă o posibilitate oferită clienților noștri de a face ceva mai mult pentru ei, dar și pentru cei dragi lor. Ne-am dorit ca modul în care transmitem acest mesaj să păstreze tonul optimist și emoțional al platformei de brand”, a declarat Marilena Bârligă, Senior Marketing Manager la Provident.

Spotul arată o familie obișnuită de români, în voiaj de nuntă în Delta Dunarii. Prin această poveste, campania recunoaște nevoia tuturor de a trăi momente frumoase, fie ele o vacanță la mare sau la munte, practicarea unui hobby ca pescuitul sau prezența la un concert al trupei preferate. Regizorul spotului este Radu Muntean.

„Voiajul este un spot special. Povestea este duioasă, actorii sunt un cuplu real, iar muzica făcută de Electric Brother este perfectă pentru situațiile din spot. Banii nu aduc fericirea, dar chiar ajută atunci când vrei să îți pui în practică un gând frumos”, a spus Valentin Suciu, Partener & Creative Director la Jazz.

Campania se derulează pe mai multe medii: tv, online, outdoor, presa,  tranzit, radio, comunicare directă. În ceea ce privește componenta de online, spoturile sunt prezente în youtube, cu execuții speciale și susținute de o campanie contextualizată, în funcție de specificul site-ului pe care apare.

Campania face parte din strategia de repoziționare a Provident Financial România, începută anul trecut, prin care compania urmărește consolidarea unui brand puternic în domeniul financiar, adresat persoanelor care aspiră către o viață mai bună, dar care nu au întotdeauna la îndemână resursele necesare pentru a transforma o oportunitate într-o poveste frumoasă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii