Cautare




, Contributor

Forbes.com

IT |
|

Vodafone și Discovery Channel premiază povești interesante despre afaceri de familie

Vodafone
Vodafone Romania și Discovery Channel caută, în perioada 3 – 23 octombrie,  cea mai interesantă poveste a unui business de familie autentic românesc. Cei care au o afacere de familie pot intra pe pagina de Facebook Discovery Romania  și își pot înscrie povestea, direct în aplicația “Business de familie”.

Povestea castigatoare va fi aleasa prin votul publicului exprimat pe Facebook, tot in cadrul aceleiasi aplicatii, in perioada 18 – 23  octombrie. Marele castigator va fi recompensat printr-o solutie completa de business – un abonament Vodafone Office Complet gratuit, timp de un an de zile – precum si un film documentar de 2 minute, ce va rula pe Discovery Channel in România. In plus, fiecare client Vodafone care isi va inscrie povestea afacerii de familie in  aplicatie va beneficia de o reducere la abonamentul Vodafone Business pe o perioada de 3 luni, in limita a 100 euro.

Campania se numeşte “Business de familie” şi este un proiect comun al celor doua companii, ce are la bază programele Discovery despre afaceri de familie precum Motociclete americane, În Alaska, la înălţime sau Viaţa pe sârmă, precum si dorinta Vodafone de a ii sprijini pe cei care conduc, din generatie in generatie, un business de familie.

“Cautam, prin lansarea acestui parteneriat cu Discovery, sa ajungem la cei care duc, din generatie in generatie, un business de familie, sa ii incurajam si sa le recunoastem, prin intermediul votului public, meritele si eforturile. Campania “Business de familie” se inscrie perfect in noua directie a brandului Vodafone prin care se urmareste sprijinirea comunitatilor oamenilor care aleg sa schimbe Romania in mai bine.” a declarat Angus Slater, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.

La rândul ei, Ada Roseti, Director de Programe pentru Europa de Sud-Est, Discovery Networks CEEMEA, a declarat că Discovery este deja cunoscut pentru emisiunile despre meserii interesante, practicate în familie, precum celebrul program despre fabricarea de motociclete sau mai recentele seriale despre mersul pe sârmă sau pilotatul avioanelor de marfă în Alaska. ”Am observat de-a lungul timpului că astfel de programe i-au inspirat şi pe alţi oameni să-şi facă o afacere de familie sau pe tineri să urmeze tradiţia părinţilor lor, aşa că am decis să căutam astfel de poveşti şi în România, împreună cu un partener care poate susţine un astfel de business în mod concret – Vodafone. Împreuna sperăm să descoperim cât mai multe poveşti interesante şi să le facem cunoscute publicului larg.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii