Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesForward |
|

Vodafone România: Toate apelurile din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie către România sunt gratuite până la finalul lunii

Ce decizii de business a luat compania dvs de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Am luat toate măsurile necesare pentru a proteja sănătatea angajaților noștri și pentru a continua să ne servim clienții cât mai bine.

Misiunea noastră, acum mai mult ca oricând, este să menținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicații de care au nevoie pentru a lucra și a învăța, pentru a rămâne în legătură cu familia și prietenii,  pentru a avea acces la servicii medicale și servicii de urgență.

În acest moment, operațiunile legate de funcționalitatea rețelelor noastre fixe și mobile se desfășoară în condiții optime, nefiind înregistrate probleme în ceea ce privește stabilitatea și calitatea serviciilor furnizate de Vodafone România.

Vodafone a activat echipa de business continuity și a implementat proceduri specifice pentru această situație și pentru a monitoriza și reacționa rapid atunci când este necesar. Avem rezultate pozitive care ne dau încredere că vom putea susține în continuare clienții și serviciile pe care le furnizăm.

Din grijă pentru clienții noștri, recomandăm utilizarea serviciilor online ale Vodafone pentru a evita deplasările care nu sunt neapărat necesare. Abonații Vodafone  pot vizualiza factura aici: http://factura.vodafone.ro. Ei își pot plăti factura în My Vodafone – http://goo.gl/13NBMU sau direct pe website: https://bit.ly/2xAnMND.

Avem soluții similare pentru utilizatorii noștri de cartele preplătite, aceștia având posibilitatea de a reîncărca în aplicația My Vodafone: https://vdf.site/reincarcare sau online pe www.vodafone.ro/reincarcare.

Clienților business le oferim servicii de lucru la distanță precum VPN, Wi-Fi mobil, sisteme complete de conferințe audio-video. Toate acestea sunt disponibile pe www.vodafone.ro/business.

Mai mult, Vodafone a pus deja la dispoziție oferte adaptate pentru a-și sprijini clienții și a luat măsuri pentru a facilita serviciile de comunicare gratuite, acolo unde este nevoie.

De exemplu, una dintre măsurile pentru a ajuta clienții noștri să rămână conectați fără nicio grijă legată de costuri a fost luată în weekend de către Vodafone România: toate apelurile din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie către România sunt gratuite până la finalul lunii pentru toți clienții Vodafone.

Mai mult decât atât, începând din 19 martie, clienții persoane fizice au posibilitatea de a activa, până la finalul lui martie, un bonus de 300 de minute internaționale disponibile pentru apeluri către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria. Bonusul poate fi activat direct în My Vodafone.

Pentru companii, oferim o serie de oferte, în funcție de nevoile de business: 300 de minute internaționale pentru fix și mobil pentru Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până pe 31 martie. În plus, companiile care nu au opțiuni active în planurile tarifare, pot beneficia de o extraopțiune cu minute sau date mobile naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale în cadrul SEE gratuit, până pe 15 aprilie.

Care sunt măsurile pe care compania dvs le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

 

Sănătatea și siguranța angajaților și clienților noștri reprezintă prioritatea numărul 1 a Vodafone România.

Având în vedere faptul că Vodafone România este o companie digitală, am putut reacționa rapid la situația actuală și am extins de îndată lucrul de acasă pentru a putea susține operațiunile pe care le desfășurăm.

Începând de săptămâna trecută, Vodafone România a intensificat sistemul de muncă de acasă, adoptând acest model în toate funcțiunile de business în care acest lucru a fost posibil. În prezent, toți angajații noștri din întreaga țară care își desfășurau activitatea în birouri lucrează de la distanță, inclusiv toate echipele de relații cu clienții.

În doar câteva zile am reușit să mutăm cu succes întreaga activitate de relații cu clienții în afara biroului, în sistem de muncă de acasă, menținând, în același timp, nivelul de calitate a serviciilor pentru clienți. A fost o provocare uriașă și reușita nu ar fi fost posibilă fără efortul remarcabil și munca susținută a tuturor echipelor noastre, care au depus toate eforturile necesare pentru a trece la noul mod de lucru, continuând să fie acolo pentru clienții noștri, fără întreruperi.

Vodafone România a luat măsuri de protecție și de prevenție pentru angajații din magazine. Acestea rămân deschise, cu păstrarea strictă a distanței sociale și aplicarea practicilor de sănătate și siguranță.  Astfel, am redus deja programul în magazine la 6 ore pe zi. De asemenea, am implementat accesul restricționat în magazine, câte o persoană pentru fiecare agent disponibil. Indicatori de podea cu distanța de siguranță care trebuie respectată au fost montați în rețeaua de magazine. Toate modificările programului de lucru al magazinelor Vodafone România sunt disponibile la: https://www.vodafone.ro/magazine-vodafone/index.htm.

Echipele noastre de teren – tehnicieni, echipe de mentenanță și instalări – în special cele care lucrează direct cu clienții, au primit echipament de protecție și au fost instruite cu privire la acțiunile preventive pe care trebuie să le ia pentru a se proteja pe ei și pe clienți.

Vom monitoriza constant situația la nivel național și vom acționa în consecință pentru a ne proteja angajații, după cum este necesar. Suntem în contact constant și îndeaproape cu autoritățile naționale de sănătate pentru a ne asigura că respectăm orice recomandări suplimentare.

Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioada de timp pentru atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați.

Nevoia de servicii de comunicare fiabile în România în contextul actual este mai mare ca niciodată. Anticipăm că autoritățile ar trebui să trateze industria telecomunicațiilor drept infrastructură critică națională și, prin urmare, să ajute operatorii de telecomunicații să continue să furnizeze servicii de comunicare fiabile și de înaltă calitate. Operatorilor ar trebui să li se permită să acceseze elementele rețelei în toate situațiile, pentru întreținere preventivă, întreținere corectivă, pentru creșterea capacității și pentru alte activități importante. Livrarea echipamentelor pentru rețelele de telecomunicații prin vamă și transportul acestora până la destinația finală ar trebui să fie permise, procesul de autorizații și aprobări pentru desfășurarea acestor activități specifice rețelelor de comunicații ar trebui simplificat în timpul stării de urgență. Mai mult, ca în cazul altor industrii cheie, autoritățile abilitate ar trebui să ofere echipamente de protecție pentru angajații operatorilor de telecomunicații pentru ca activitatea să se desfășoare normal.

Care sunt scenariile posibile pe care le vedeti pentru business-ul dvs daca epidemia continua si/sau ia amploare? Dar pentru intreaga economie romaneasca?

Toată atenția noastră este concentrată acum pe protejarea angajaților și clienților noștri din perspectiva sănătății și siguranței, precum și menținerea fiabilității, calității și capacității rețelelor noastre Vodafone și UPC. În contextul actual, importanța fiabilității serviciilor de comunicații a devenit mai mare ca niciodată și industria telecomunicațiilor din România ar trebui tratată de autorități ca o infrastructură națională critică, similară cu energia, gazul și apa. Este prea devreme pentru a avansa astfel de scenarii, preferăm să rămânem optimiști și să avem încredere că prin efortul comun al societății românești situația va reveni la normal în curând.

Cum credeti ca ati putea ajuta comunitatea – sociala si/sau de business?

Misiunea noastră presupune acum, mai mult ca niciodată, să ținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care au nevoie pentru a lucra și pentru a sta conectați cu familiile și prietenii.

Spre exemplu, una dintre măsurile pentru a ajuta clienții noștri să rămână conectați fără nicio grijă legată de costuri a fost luată în weekend-ul trecut de către Vodafone România: toate apelurile din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie către România sunt gratuite până la finalul lunii pentru toți clienții Vodafone.

Mai mult decât atât, începând din 19 martie, clienții persoane fizice au posibilitatea de a activa, până la finalul lui martie, un bonus de 300 de minute internaționale disponibile pentru apeluri către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria. Bonusul poate fi activat direct în My Vodafone.

Pentru companii, oferim o serie de oferte, în funcție de nevoile de business: 300 de minute internaționale pentru fix și mobil pentru Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până pe 31 martie. În plus, companiile care nu au opțiuni active în planurile tarifare, pot beneficia de o extraopțiune cu minute sau date mobile naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale în cadrul SEE gratuit, până pe 15 aprilie.

 

Fundația Vodafone România își unește forțele pentru a contribui la susținerea societății românești

În timpul acestei crize fără precedent, Fundația Vodafone România își continuă misiunea de a contribui la sprijinirea societății românești prin mai multe inițiative în parteneriat cu Guvernul și alte autorități, precum și cu organizații non-guvernamentale.

–               Astfel, Fundația Vodafone România a sponsorizat achiziția unei mașini de testare și a 5,000 de teste pentru centrul de triaj din Arad, care vor fi folosite de Spitalul Județean Arad, DSP (Direcția de Sănătate Publică) și ISJU (Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență) pentru a testa oamenii care vin în România prin punctul de frontieră Nădlac.

 

–               De asemenea,  Fundația Vodafone România a cumpărat echipament medical pentru Spitalul Marie Curie, constând în 100 de inhalatoare individuale pentru secția de neonatologie, 50 pompe de aer, 5 purificatoare de aer pentru suprafețe mari și 5 mini-inhalatoare.

 

–               Copiii și profesorii din zonele rurale pot continua activitățile educaționale online, într-un mod eficient și interactiv, prin intermediul platformei educaționale digitale, oferite de Fundația Vodafone România în cadrul programului Școala din valiză. De asemenea, Fundația Vodafone România a încheiat parteneriate cu CISCO, IBM, și World Vision pentru a oferi licențe Webex gratuite profesorilor timp de 180 de zile. Cu ajutorul acestei platforme, profesorii pot susține cursuri în timp real, prin video-conferință, cu toți elevii prezenți, chiar dacă sunt la distanță. În plus, pe 23 martie, profesorii care doresc să învețe cum să își țină cursurile online pot participa la un webinar gratuit, în care profesorii înscriși deja în  programul Școala din valiză își vor împărtăși cunoștințele.

 

–               Fundația Vodafone România susține, de asemenea inițiativa Cumparaturi la usa ta(Shopping at Your Door), dezvoltată de Asociația Geeks for Democracy, prin care voluntarii pot ajuta persoanele în vârstă și alte persoane aflate în carantină aducându-le alimente și medicamente. Fundația Vodafone România a contribuit prin furnizarea unui mini Call Center, precum și a telefoanelor și serviciilor de comunicații care permit voluntarilor să preia apeluri.

 

–               Împreună cu ING Bank și Fundația Româno-Americană, Fundația Vodafone România sprijină 6 noi soluții digitale  dezvoltate de Code4Romania și derulate în parteneriat cu Guvernul României și cu Autoritatea pentru Agenda Digitală a României (AADR). Prima este website-ul stirioficiale.ro, o platformă menită să adune într-un singur loc toate informațiile oficiale emise de autoritățile române despre criza COVID-19.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii