Cautare




, Staff

Telecom |
|

Vodafone România a avut venituri totale în creștere cu 2,5% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018

Veniturile totale ale Vodafone România au continuat tendința de creștere organică cu 2,5% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor companiei.
168 dosar regiuni Vodafone 1

Vodafone România a înregistrat, în total, 9,9 milioane de clienți la 31 decembrie 2018, indicator
constant raportat la aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9,2 milioane sunt
utilizatori ai serviciilor mobile.

Veniturile din servicii au ajuns la 180,2 milioane de euro și continuă să crească la nivelul de bază,
excluzând MTR. Veniturile organice din servicii au scăzut în comparație cu aceeași perioadă a
anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination
Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.

Pe bază organică și excluzând reglementarea de MTR, veniturile din servicii au crescut cu 0,6% în
trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018 în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

La 31 decembrie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienți mobili, iar
utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut
cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.

„În trimestrul trecut, ne-am concentrat pe dezvoltarea și pe investițiile în digital, una dintre prioritățile companiei. Drept urmare, eforturile noastre constante de a le oferi clienților noștri experiențe digitale convenabile au avut ca rezultat o creștere a interacțiunilor cu peste 50% pe toate canalele digitale. De asemenea, atât abonații, cât și utilizatorii cartelelor preplătite au beneficiat, în ultimele luni, de promoții dedicate și de campanii digitale în cadrul aplicațiilor mobile Vodafone și în magazinul online”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii