Cautare




, Contributor

Telecom |
|

Vodafone România a avut cu 3,5% mai mulți clienți în T2 și venituri de 179,2 milioane de euro

Operatorul Vodafone România și-a mărit portofoliul de clienți în trimestrul al doilea al acestui an cu 3,5%, ajungând la 9.368.604de clienți (servicii mobile, servicii de voce și M2M), cu peste 300.000 mai mulți față de aceeași perioadă a lui 2015, potrivit rezultatelor financiare publicate astăzi de companie. Din numărul total de clienți, 8.683.351 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Vodafone.jpg

O creștere similară a obținut compania și la nivel de venituri din servicii, care au atins 179,2 milioane de euro în T2 din 2016, în crestere cu 3,6% față de T2 2015, în termeni organici.

La 30 septembrie 2016, abonații serviciilor Vodafone reprezentau 41% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a crescut cu 0,6 puncte procentuale față de trimestrul anterior.

Consumul de date mobile în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2016 a crescut cu 102,5%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost susținut și de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 5,5 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Nota: Vodafone Romania raporteaza rezultatele financiare in functie de anul fiscal britanic, care incepe la 1 aprilie si se incheie la 31 martie. Rezultatele raportate astazi corespund trimestrului doi al anului financiar in curs, 2016-2017.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii