În acord cu rezultatele raportului, noua identitate de brand a diviziei enterprise – acum Vodafone Business – arată obiectivul Vodafone de a poziționa clienții și rezultatele tangibile de business pe primul loc.
Raportul Tendințelor Globale este realizat pentru a permite înțelegerea mai clară a nevoilor și a provocărilor clienților și oferă experților o perspectivă despre cum pot fi adoptate aceste tendințe pentru a aduce beneficii afacerilor. La cercetarea extinsă au participat reprezentanti ai companiilor, analiști din industrie, consultanți globali, futurologi, iar rezultatele includ câteve aspecte importante.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – NOIEMBRIE 2018
Evenimentele disruptive ale tehnologiei pun oamenii în centrul afacerii. Companiile trebuie să adopte o abordare centrată pe oameni, iar cu ajutorul angajaților să gestioneze rapid nevoile în schimbare ale clienților, într-o piață volatilă. 85% dintre liderii de afaceri sunt de acord că nevoile clienților se schimbă repede, 76% sunt de acord că aceștia devin din ce în ce mai puternici, în timp ce 93% cred că așteptările clienților sunt în creștere.
Un alt rezultat important ilustrează faptul că succesul comercial este în strânsă legătură cu scopul, etica și încrederea. În contextul în care companiile au prețuri și oferte noi similare, este necesară o nouă modalitate prin care să se diferențieze, etica devenind astfel o oportunitate.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN MEDIUL URBAN – NOIEMBRIE 2018
Circa 93% dintre companii sunt de acord că există așteptări din partea clienților privind acțiunile etice, iar 92% exprimă aceeași așteptare față de proprii furnizori. 83% dintre respondenți consideră că acțiunile etice generează mai multe venituri, în timp ce 55% dintre liderii de afaceri indică faptul că menținerea încrederii clienților este o preocupare pentru companiile pe care le conduc.
Potrivit Raportului Tendințelor Globale, echilibrul apare între om și mașină. Liderii companiilor recunosc nevoia de a crea un mediu care să le permită oamenilor să prospere, susținut de automatizare și de mașini, iar așteptările angajaților privind viitorul muncii se schimbă. Rezultatele arată că 86% dintre respondenți consideră că inteligența artificială va duce la crearea de noi locuri de muncă, iar 83% cred că locurile de muncă vor fi mai productive.
85% dintre respondenți sunt de acord că oamenii vor fi obligați să lucreze alături de sistemele AI. 54% cred că utilizarea AI ar putea duce la discriminare, menționând sentimentele pe care automatizarea le creează în forța de muncă.
Întregul raportul poate fi accesat aici.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – NOIEMBRIE 2018