FacebookTwitterLinkedIn

În prezent, rețeaua de magazine Vodafone în franciza cuprinde 19 unități în București, Iași, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamț, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Vișeul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil și Targu Mureș, iar două dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate și noul design global al Grupului Vodafone, anunță compania.

Vezi prin ce schimbări trece Vodafone România în acest an

Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză între Vodafone și partener.

La intrarea in acest model de business, se percepe o taxa de franciză care variază între 2.500 și 15.000 de euro, în funcție de factori precum tipul locației, suprafață, zona geografică și nivelul de investiții necesar amenajării și echipării spațiului comercial. În plus, potențialul partener trebuie să dispună și de un capital de investiție ce pornește de la 10.000 de euro, care acoperă garanția aferentă liniei de credit comercial și rulajul din primele două luni de activitate.