Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Visa face o investiție strategică în procesatorul de plăți online Klarna

Visa a anunțat că face o investiție strategică în Klarna, un procesator de plăți online, cu sediul în Suedia, cele două companii intenţionând să dezvolte un parteneriat strategic în viitor.
Klarna

Valoarea și termenii tranzacției nu au fost comunicați de cele două părți.

Klarna deservește 60 de milioane de consumatori şi 70.000 de comercianţi, din Europa şi America de Nord. Înfiinţată în 2005, compania cu sediul în Stockholm (Suedia) are 1.500 de angajaţi, activând în 18 ţări.

Compania suedeză a ridicat 332 de milioane de dolari de la fondurile de capital de risc, printre care General Atlantic și Sequoia Capital. Aceasta a fost evaluată la 2,25 de miliarde de dolari, în 2015, când unii dintre acționari și-au vândut participațiile.

Investiţia Visa este condiţionată de primirea de către Klarna a aprobărilor autorităţilor de reglementare şi de decizia finală a companiei Klarna privind alocarea.

Investiţia planificată de Visa face parte dintr-o strategie globală menită să deschidă ecosistemul de plăți Visa şi să susţină o gamă largă de noi parteneri care contribuie la redefinirea şi optimizarea modului în care îşi fac cumpărăturile milioane de consumatori din întreaga lume, susțin reprezentanții Visa.

„Klarna şi-a demonstrat competenţele în domeniul creditelor de consum şi cumpărăturilor online, iar împreună avem aceeaşi viziune privind simplificarea cumpărăturilor online şi pe mobil, la fel ca în viaţa reală. Visa îşi propune să încheie parteneriate cu o nouă generaţie de parteneri şi furnizori de servicii de plată pentru a oferi mai multor consumatori din Europa posibilitatea de a face cumpărături online în siguranţă”, a declarat Jim McCarthy, Vicepreşedinte Executiv pentru inovaţie şi parteneriate strategice, Visa Inc.

Sebastian Seimiatowski, director general şi cofondator al Klarna, susține că parteneriatul dintre Visa şi Klarna este unul firesc.

Conform studiilor Forrester, vânzările online din Europa vor creşte cu două cifre în următorii ani. Până în 2021, creşterea numărului de dispozitive conectate şi îmbunătăţirea conectivităţii mobile vor conduce la majorarea cotei de piață a vânzărilor online până la 12% din totalul vânzărilor din sectorul retail din regiune. De asemenea, vânzările online din Europa Occidentală urmează să crească, în medie, cu 12% pe an în următorii cinci ani.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii