
Recunoscut internaţional, Virgin Radio emite în numeroase limbi şi formate muzicale, înregistrând în jur de 24 de milioane de ascultători în Europa, America de Nord şi Asia.
Ca parte a celebrului grup Virgin Radio International, Virgin Radio România va beneficia de know-how-ul şi întreaga experienţă a tuturor celorlalte staţii Virgin Radio. Postul se va adresa tinerei generaţii, mereu în căutare de nou, fie că vorbim de muzică, tehnologie sau divertisment.
Daniel Galinski, CEO-ul Lagardere Active Radio International, a declarat: „Succesul pe care l-am înregistrat cu Virgin Radio în Franta ne-a determinat să extindem această colaborare şi în România. Într-o piaţă statică în ultimii ani, am simţit nevoia să ne repoziţionăm şi să înfruntăm giganţii industriei radio, iar pentru a face acest lucru cea mai bună opţiune era un brand în al cărui ADN scrie «provocare»”.
VEZI TOPUL COMPANIILOR CU CELE MAI MARI INVESTIȚII PUBLICITARE ÎN RADIO – ANUL 2016
La rândul său, Ian Grace, președinte Virgin Radio International, a spus: „Parteneriatul de succes cu grupul Lagardere a început în Franța în urmă cu mulți ani, iar acum suntem încântați că am fost invitați să lansăm un nou radio în România. Așteptăm cu nerăbdare să auzim noul sunet al Virgin Radio România și să facem cunostință cu o echipă fantastică”.
În echipa noului post de radio se regăsesc unele dintre cele mai reprezentative voci ale noii generaţii: Andrei Lăcătuș aka Shurubel, Bogdan Ciudoiu și Ionuț Bodonea vor fi gazdele programului matinal Virgin Tonic. Nu lipsesc nici programele realizate de DJ faimoşi precum Armin van Buuren.
Andrei Stroe, directorul de programe la Virgin Radio Romania, a spus: „Virgin Radio România va fi un post al noii generaţii şi va oferi conţinutul cel mai relevant pentru tinerii României, conectându-i în acelaşi timp la tendinţele internaţionale.”