Până acum, reprezentanţii companiei spun că Egregio a fost primit foarte bine de piaţă, până acum fiind distribuite aproximativ 15,000 de sticle de vin. Egregio este vârful de gamă pe segmentul super premium retail, din care mai fac parte şi Oenoteca, Vinoteca, Comoara Pivniţei şi Casa Vrancea. De asemenea, compania este prezentă şi pe segmentul super premium Horeca cu gama Ambrosio şi Rosé Verité.
Calitatea deosebită a vinurilor Egregio fost deja recunoscută, Muscat Ottonel Egregio 2012 fiind medaliat cu argint la Concursul Internaţional de Vinuri Bucureşti 2013 şi la Bachus 2013, iar Tămâioasa Românească Egregio 2011 cu medalie de aur la Bachus 2013.
În acest context, Vincon România estimează că va încheia 2013 cu o cifră de afaceri mai mică decât tendinţa de comprimare a pieţei, în contextul scăderii pieţei vinului cu apoximativ 18%, comparativ cu 2012. În 2013, vânzările Vincon România din IKA au reprezentat aproximativ 36%, iar comerţul tradiţional au contribuit cu aproximativ 64% la realizarea cifrei de afaceri a companiei.
În 2014 Vincon va continua procesul de rearanjare şi dezvoltare a portofoliului dar şi completarea unor segmente neacoperite (upper-economy), focusul companiei fiind mainsteam, premiu şi super premium.