Cautare




, Art Director

Gadget |
|

Vifor Vintage

Los Gatos, California. 2010. Andrew Davidge, abia ieșit de pe băncile liceului, își provoacă din nou cel mai bun prieten. De data aceasta este vorba despre construirea unei motociclete clasice.
VintageElectric_ETracker_214 (1)

Spre deosebire de prietenul lui, Andrew este mai îndrăzneţ și construiește un motor electric. Unde? Evident, în garajul părinţilor, ca aproape orice idee genială „made in California“. Ceea ce a urmat, așa cum se spune, este istorie. Motocicleta s-a transformat într-o bicicletă, bicicleta s-a transformat într-o afacere de succes, iar Andrew și echipa lui (5 foști colegi de liceu) construiesc în prezent una dintre cele mai râvnite biciclete electrice. Și nu orice fel de bicicletă electrică, ci una vintage, pentru că Andrew și-a dorit dintotdeauna să creeze ceva care să treacă testul timpului.

Cruz, Tracker și Scrambler sunt cele trei creații ale echipei Vintage Electric Bikes și care nu doar arată vintage, ci sunt manufacturate folosind tehnici tradiţionale. Noi ne-am oprit asupra modelului Tracker, care, deși există pe piaţă de aproape doi ani, rămâne exact așa cum și-a dorit Andrew… clasică. Cu Tracker poţi atinge viteze de până la 38 km/h, în modul „urban“, dar poţi alege și un upgrade la modul „race“, 58 km/h, pentru senzaţii tari… de preferat nu pe străzile din București. Motorul se află în butucul roţii din spate, având o putere între 250 și 750 de Waţi, cu un upgrade disponibil de până la… 3.000 de waţi.

Dar inima și sufletul fiecărui model Vintage Electric Bikes este carcasa de aluminiu, cu un design care te duce cu gândul la motocicletele anilor ’20. Aceasta este special concepută pentru a încastra bateria Li-ion, cu o încărcare completă de doar două ore și cu o autonomie de 56 de kilometri (folosind și sistemul de frânare regenerativ, pentru recuperarea parţială a energiei cinetice).

Frânele poartă semnătura Shimano Alfine, iar anvelopele sunt Schwalbe Fat Frank… pentru cunoscători. Butucii sunt și ei dintre cei mai scumpi, marca Phil Wood, iar luminile sunt LED, economice, designul farului din faţă adăugând la aspectul clasic. Șaua și manșoanele sunt de la Brooks, confecţionate din piele de cea mai bună calitate. Șasiul este din aluminiu hidroformat.

Poţi alege dintre patru variante de culori standard, dar, pentru preţul potrivit, respectiv 600 de dolari extra, îi poţi convinge pe băieţii de la Vintage Electric Bikes să-ţi creeze aproape orice combinaţie cromatică. Există mai multe upgradeuri disponibile, preţul de plecare pentru modelul Tracker fiind de 5.000 de dolari.

Da, știm, este o bicicletă scumpă, dar ceva ne spune că orice model Vintage Electric Bikes vei alege va căpăta în timp valoare și va trece din generaţie în generaţie. Așa cum afirmă Andrew Davidge: „bunica are un toaster care arată la fel de bine și este la fel de funcţional ca acum 60 de ani. Așa că orice model creat de noi trebuie să reziste în timp“. Totul a fost gândit și creat pentru ca tu să te bucuri de o călătorie cu bicicleta ca pe vremuri, fără alte gadgeturi complicate. Doar tu și bicicleta. Și toţi cei care-și vor întoarce privirile după voi.

Café Helmet

Nu poţi merge pe un Tracker fără să ai o cască pe măsură. Evident, pe măsura ta, dar și a unei asemenea biciclete. Dincolo de stil, Café Helmet îţi oferă și siguranţa necesară atunci când „te dai” cu bicicleta, respectând standardele DOT pentru căștile destinate motocicliștilor.

Preţ: 79 USD, www.vintageelectricbikes.com

Sistem antifurt ABUS Bordo Centium

Nu știu dacă aș lăsa afară această bicicletă, dar nu strică să ai cu tine și un sistem antifurt. Și nu unul oarecare, ci unul care, dincolo de toate măsurile de securitate, să se încadreze în designul bicicletei. Este un sistem de dimensiuni reduse, ușor de atașat pe cadru, iar barele de oţel sunt acoperite cu un material care protejează vopseaua bicicletei.

Preţ: 149 USD, www.vintageelectricbikes.com 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii