Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: TVR 1

TVR_1.jpg
Canalul TVR 1 are publicul cel mai în vârstă dintre televiziunile generaliste, atât în mediul urban, cât și în cel rural. Aproape 55% dintre telespectatorii care locuiesc în sate și comune au vârste de peste 55 de ani. Circa 41,8% sunt persoane cu studii primare, în prime time.

Deși are cea mai bună acoperire în mediul rural, TVR1 este a șasea televizune în sondajele de audiență, în prime time (orele 19 – 24), după Pro TV, Kanal D, Antena 1, Acasă TV și Prima TV.

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, audiența medie a canalului public a fost de 209.000 de telespectatori pe minut (2,5% rating rural). Indicatorul de audiență reach a fost de 241.000 de persoane distincte, care au urmărit în intervalul amintit cel puțin un minut din programele difuzate de TVR 1 în prime time.

Cel mai numeros public este format din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 35,7%. Este cea mai mare cifră procentuală dintre stațiile generaliste. De asemenea, grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o pondere de 19,2%.

Tinerii între 18 și 24 de ani au o pondere de 4,5%, cea mai mică dintre televiziunile generaliste, dar mai mare decât cele ale canalelor de știri. Grupa 25 – 34 de ani deține 6,5% din totalul telespectatorilor de la țară.

Persoanele cu studii primare sunt în proporție de 41,8%, cea mai mare cifră de pe piața TV din mediul rural. Cei cu studii superioare dețin o cotă de 8,5%.

Femeile sunt mai numeroase decât bărbații la TVR 1: 52,5%, respectiv 47,5%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii