Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: România TV

romania_tv.jpg
Audiența medie a canalului de știri România TV la nivel rural a fost de 70.000 de telespectatori pe minut, în prime time, în prima jumătate a acestui an. Televiziunea omului de afaceri Sebastian Ghiță ocupă locul nouă în topul audienței generale la sate.

Cu un rating de 0,8% în mediul rural, România TV se află înaintea televiziunilor concurente Realitatea TV și B1 TV, în fața canalelor Etno TV și TVR 2, dar la mare distanță în urma Antena 3 (1,2% rating).

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, circa 92.000 de persoane distincte din sate și comune au urmărit cel puțin un minut din programele România TV, difuzate în prime time.

Dintre acestea, 31,4% au vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mică cifră procentuală dintre canalele de știri. Grupa de vârstă 55 – 64 de ani este reprezentată în proporție de 35,1%, fiind cea mai mare cotă de pe nișa televiziunilor de știri. Pe segmentul 35 – 44 de ani, România TV stă cel mai bine dintre stațiile direct concurente: 11,3%, față de Antena 3 (5,1%), B1 TV (9,5%) și Realitatea TV (9,4%).

Doar 1,9% dintre telespectatorii România TV au vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.

În funcție de studii, profilul telespectatorilor se prezintă astfel: 22,3% – studii superioare, 40,1% – studii medii și 32,9% – studii primare.

Bărbații dețin o pondere mai mare decât femeile în programele din prime time de la România TV: 55,3%, respectiv 44,7%.

Vezi si profilul telespectatorilor Antena 3 la sate!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii