Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: Realitatea TV

realitatea_tv_logo_gigantic_97572800.jpg
Ponderea telespectatorilor cu studii superioare la canalul de știri Realitatea TV, în mediul rural, a fost de 15,6%, cea mai mică dintre televiziunile concurente. Realitatea TV este mai puternică pe segmentul de vârstă 45 – 54 de ani, cu o cotă de 13,8%, în prime time. 

Audiența medie a Realității TV în mediul rural a fost de 55.000 de telespectatori pe minut (0,6% rating), în prime time, în prima jumătate a acestui an. Față de aceeași perioadă a anului trecut, audiența medie este mai redusă cu 26.000 de persoane.

Indicele de audiență reach, care arată numărul de telespectatori unici care au urmărit cel puțin un minut programele acestui post în prime time, a fost de 78.000. Este inferior programelor TVR 2, Etno TV, B1 TV și România TV.

Ponderea persoanelor cu studii superioare la Realitatea TV este mult mai mică față televiziunile de știri concurente: 15,6%. Antena 3 are 27,3%, B1 TV – 27,5% și România TV – 22,3%. Circa 39% dintre telespectatorii Realității au studii primare, cea mai mare cotă de pe nișa televiziunilor de știri.  

Telespectatorii cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 40%, iar cei între 55 și 64 de ani dețin o pondere de 26,5%. Realitatea TV are cea mai mare cifră procentuală la grupa de vârstă 45 – 54 de ani: 13,8%. Și pe segmentul 25 – 34 de ani, Realitatea TV are o cotă bună de 3,7%, față de Antena 3 (2,4%) și România TV (3,4%).

Bărbații au fost mai prezenți la Realitatea TV decât femeile: 54,1%, respectiv 45,9%.        

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii