Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: Pro TV

92. ProTV
Pro TV a înregistrat cea mai mare audiență în mediul rural, în prime time, în prima parte a anului: o medie de 614.000 de telespectatori pe minut (7,2% rating). Cifra este mai mare cu 40.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut. Aproape 23,3% dintre telespectatori au vârste între 35 și 44 de ani.

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, circa 741.000 de persoane din comunele și satele țării au urmărit cel puțin un minut programele Pro TV din prime time (orele 19:00 – 24:00). Indicatorul de audiență reach arată numărul de indivizi unici care au urmărit un program TV, cel puțin un minut. Reach-ul obținut de Pro TV este cel mai mare dintre toate stațiile monitorizate de compania Kantar Media.

De remarcat că cifrele corespunzătoare atât ratingului cât și reachului Pro TV sunt cu mult superioare stației Kanal D, cel de-a doua televiziune în topul audienței din mediul rural.

Bărbații au fost majoritari în programele Pro TV, în prime time: 53,2%. La sate, Pro TV are un public matur, păstrându-și în mare măsură configurația din mediul urban. Astfel, cei mai numeroși telespectatori au vârste între 35 și 44 de ani: 23,3%. Este cea mai mare cifră procentuală dintre marile televiziuni pe această grupă de vârstă.

Telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani dețin o pondere de 16,5%. Tinerii între 25 și 34 de ani sunt în proporție de 13%. Persoanele de peste 65 de ani au o cotă de 9,5%, cea mai scăzută dintre televiziunile generaliste.

Profilul telespectatorilor de la sate înfuncție de vârste se prezintă astfel: 33,3% – școală generală, 53,8% – studii medii și 7,4% – studii superioare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii