Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: Kanal D

kanal_D.jpg
Kanal D este a doua televiziune cea mai urmărită în mediul rural, după Pro TV. În prima jumătate a anului, 469.000 de persoane distincte, din sate și comune, au urmărit, în prime time, cel puțin un minut programele Kanal D. Aproape 58% sunt femei, cea mai mare cotă procentulă dintre marile televiziuni.

În primul semestru al acestui an, Kanal D a avut o audiență medie de 429.000 de telespectatori pe minut în mediul rural (5% rating). Audiența medie a fost cu 150.000 de români mai mare decât cea din aceeași perioadă a anului trecut. Este cel mai mare câștig de audiență obținut de vreo televiziune în mediul rural, în acest an. Cauza? Serialul de mare succes „Suleyman Magnificul”.

Cel mai mare segment de telespectatori, în funcție de vârstă, se regăsește în grupa 35 – 44 de ani: 19%. Este a treia cifră procentuală după Pro TV și Antena 1.

Vezi profilul telespectatorilor Pro TV în mediul rural:

Un alt segment important al Kanal D este format din telespectatorii cu vârste de peste 65 de ani: 17,4%. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani sunt în proporție de 6,5%, după Antena 1 (9,3%) și Pro TV (7,8%).

Grupa de vârstă între 25 și 34 de ani este prezentă cu o cotă de 13%, la fel ca la Pro TV și Antena 1.

În prime time, telespectatorii cu studii medii dețin o cotă de 48,2%, iar cei cu studii primare, 39,3%. Studiile superioare sunt prezente în proporție de 8,1%.

Citește și cum a crescut cota de piata a taleviziunii Kanal D pe piata de publicitate!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii