Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: B1 TV

b1_TV.jpg
B1 TV este al doilea canal de știri, după Antena 3, cu cei mai bătrâni telespectatori din mediul rural, în prime time: 72% cu vârste de peste 55 de ani. Dar are cea mai mare pondere a publicului cu studii superioare: 27,5%.

În primele șase luni ale acestui an, audiența medie a canalului B1 TV a fost de 49.000 de telespectatori pe minut la nivel rural (0,6% rating), în prime time (orele 19:00 – 24:00). Audiența a fost cu 3.000 de persoane mai mare decât cea de anul trecut.

Ratingul obținut plasează B1 TV pe locul 13 în topul audienței generale în comune și sate, după Etno TV, TVR 2 și Realitatea TV, dar înaintea stațiilor Disney Channel, Antena 2 și Pro Cinema.

Indicele de audiență reach (numărul de persoane distincte care au urmărit un program cel puțin un minut) a fost de 91.000, superior celui înregistrat de Realitatea TV (78.000) și foarte apropiat de cel de la România TV (92.000).

Publicul rural de la B1 TV se numără printre cele mai îmbătrânite de pe piața TV. Aproape jumătate dintre telespectatori (48,3%) au vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mare cotă a acestei grupe de vârstă dintre toate televiziunile. De asemenea, grupa de vârstă 55 – 64 de ani este prezentă în proporție de 23,6% (cea mai mică de pe nișa știrilor.) Astfel, aproape trei sferturi din publicul B1 TV este sărit de 55 de ani.

Configurația telespectatorilor cu vârste mai mici se prezintă astfel: 9,5% pentru 35 – 44 de ani, 3,7% pentru 25 – 34 de ani și 1,7% pentru 18 – 24 de ani.

Telespectatorii cu studii superioare au o pondere importantă: 27,5%, cea mai mare de pe nișa știrilor. (Antena 3 are 27,3%.) Studii medii sunt reprezentate în proporție de 39,6%, iar cele primare dețin o cotă de 29,6%, mai mică decât concurența.

B1 TV are cea mai mare cifră procentuală a femeilor dintre toate stațiile de știri: 46,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii