Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: Antena 3

antena_3.JPG
În topul audienței rurale, canalul de știri Antena 3 ocupă locul 8, după TVR 1 și Național TV, cu un rating mediu de 104.000 telespectatori pe minut, în prime time, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013. Este cea mai urmărită televiziune de știri în mediul rural. Aproape 45% dintre telespectatorii Antenei 3 au vârste de peste 65 de ani.

În prima jumătate a acestui an, Antena 3 a avut o audiență medie de 104.000 telespectatori pe minut (1,2% rating rural), cu 22.000 de persoane mai puțin decât în perioada corespunzătoare anului 2012.

Indicele de audiență Reach, care arată numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut programele Antena 3, în primul semestru, a fost de 124.000 (prime time). O cifră superioară canalelor concurente România TV, B1 TV și Realitatea TV.

Antena 3 are un public bătrân la sate. Astfel, 45,1% dintre telespectatorii din prime time au vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală dintre canale de știri, după B1 TV (48,3%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani este prezentă în proporție de 29,9%, a doua cifră procentuală după Realitatea TV (35,1%). Circa 75% dintre telespectatorii Antena 3 au vârste de peste 55 de ani.

Persoanele între 35 și 44 de ani dețin o cotă de 5,1%, cea mai mică de pe nișa televiziunilor de știri, iar cele între 25 și 34 de ani au o pondere de 2,4% la nivel rural.

Telespectatorii cu studii superioare sunt în proporție de 27,3% la Antena 3, o cifră aproiată de cea de la B1 TV (27,5%). Studiile medii sunt reprezentate de 39,6%, iar cele primare au o cotă de 29,6%.

Antena 3 este televiziunea de știri cu cei mai mulți bărbați: 55,7%, în timp ce femeile dețin o pondere de 44,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii