În primul semestrul al anului 2013, 424.000 de locuitori din mediul rural au urmărit cel puțin un minut programele difuzate de Antena 1 în prime time (orele 19 – 24). Cu acest reach (indicator de arată numărul de persoane distincte care au vizionat un program cel puțin un minut), Antena 1 ocupă locul trei după Pro TV și Kanal D.
Cel mai numeros public, în funcție de vârstă, se află în grupa 55 – 64 de ani: 14,4%. Grupa 45 – 54 de ani deține o pondere de 13,8%, iar cea de peste 65 de ani, 13,7%.
Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani ocupă o pondere de 9,3%, cea mai mare dintre marile televiziuni. Persoanele între 25 și 34 de ani sunt în proporție de 12,9%, la egalitate cu Pro TV și Kanal D.
Femeile au fost mai atrase de Antena 1 decât bărbații: 51,9%, respectiv 48,1%.
Configurația „țăranilor” la Antena 1, în funcție de studii, a fost: școală generală – 34,5%, studii medii – 53,4% și studii superioare – 7,3%.