Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Viața televiziunilor la țară: Antena 1

antena1-mereu-aproape.jpg
În mediul rural, audiența medie a televiziunii Antena 1 în prime time, în prima parte a acestui an, a fost de 333.000 de persoane pe minut (3,9% rating), cu 27.000 de telespectatori mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Antena 1 este a treia televiziune în sondajele ce vizează satele și comunele țării.

În primul semestrul al anului 2013, 424.000 de locuitori din mediul rural au urmărit cel puțin un minut programele difuzate de Antena 1 în prime time (orele 19 – 24). Cu acest reach (indicator de arată numărul de persoane distincte care au vizionat un program cel puțin un minut), Antena 1 ocupă locul trei după Pro TV și Kanal D.

Cel mai numeros public, în funcție de vârstă, se află în grupa 55 – 64 de ani: 14,4%. Grupa 45 – 54 de ani deține o pondere de 13,8%, iar cea de peste 65 de ani, 13,7%.

Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani ocupă o pondere de 9,3%, cea mai mare dintre marile televiziuni. Persoanele între 25 și 34 de ani sunt în proporție de 12,9%, la egalitate cu Pro TV și Kanal D.

Femeile au fost mai atrase de Antena 1 decât bărbații: 51,9%, respectiv 48,1%.

Configurația „țăranilor” la Antena 1, în funcție de studii, a fost: școală generală – 34,5%, studii medii – 53,4% și studii superioare – 7,3%.

Vezi si profilele telespectatorilor la Pro TV.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii