Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

Veronica Schmidt – Creativitate și lux

Veronica Schmidt e un mister – frumoasă și deșteaptă, curajoasă, înțeleaptă și creativă. După părerea mea, este, mai ales, incredibil de bună și de empatică. Am menționat creativă? Și cu un fler infailibil la oameni, al șaselea simt autentic. Pe de altă parte, este și retrasă, preferând, precum soțul ei, omul de afaceri Michael Schmidt, să își petreacă timpul acasă, cu familia, departe de lumina reflectoarelor.
0S1A7591_bis

Când nu este acasă, visează și desenează cele mai frumoase interioare, dar și cele mai bune strategii de marketing și evenimente high-end pentru zona auto de superlux. E nelipsită, fizic sau spiritual, din activitățile micuților de care are grijă, împreună cu soțul ei, prin Fundația Michael Schmidt. Veronica face parte din grupul de doamne pe care Forbes Life și-a propus să le onoreze prin această ediție specială dedicată spiritului feminin. Mai jos, câteva crâmpeie din personalitatea și activitatea sa. de Raluca Michailov

Forbes: Cum a început povestea ta de dragoste cu Rolls-Royce? Pentru că știu că tu faci totul din pasiune, altfel nu există creativitate.

Rolls-Royce reprezintă prima branșă de lux pe care o dezvoltăm ca un nou început în domeniul auto, împreună cu soțul meu, Michael Schmidt, ca family business concept, în cadrul grupului auto pe care îl reprezintă de peste 25 de ani în România și, în ultimii ani, și în Germania. 7 septembrie 2009, ziua în care s-a născut fetița noastră, Ann-Kathrin, a fost și deschiderea oficială a primului showroom Rolls-Royce din München. Simbolic, a însemnat enorm pentru noi, atât ca părinți, cât și ca parteneri noi în business. Experiența soțului a fost cea mai bună școală pentru mine ca începătoare în acest domeniu de activitate. Iar înclinația mea pentru design, cum o numește el, precum și o preocupare aparte pentru tot ce înseamnă detalii,  concept de evenimente, relații cu clienții au adăugat un plus de valoare acolo unde bărbații nu au timp să se dedice, ei gândind într-un ansamblu mai larg și pe expansiune în perspectiva unui business. Dar Rolls-Royce înseamnă, în primul rând și mai presus de toate, detalii. Tocmai de aceea este un business foarte potrivit pentru experiența și cunoștințele mele – acolo unde îmi place și cred că știu să punctez.

 Forbes: V-ați fi aşteptat pe atunci ca acest proiect să se dezvolte atât de rapid? 

Imediat după deschiderea cu succes a service-ului autorizat din București, am primit oferta producătorului de a servi și piața de sud a Germaniei și de a deschide o reprezentanţă în München. Metropola München a fost timp de mulți ani casă pentru soțul meu în timpul tinereții și studiilor. Astfel, un „DA” a venit foarte rapid şi a fost semnalul de plecare pentru o extindere ulterioară pentru acoperirea mai multor țări – Austria, Ungaria, Bulgaria, Serbia și Muntenegru. Aproape în același timp, a avut loc şi lansarea noului Rolls-Royce Ghost, care a fost încă o dată menit să trezească interesul auto al șoferilor, fiind o prezenţă impunătoare pe şosea, dar și foarte friendly ca experiență de condus pentru proprietar.

Forbes: Conducând business-ul Rolls-Royce în atâtea țări, cum vă împărțiți responsabilitățile?

Ca mamă a doi copii, am fost suficient de ocupată, iar restul timpului l-am investit în cadrul Fundației Michael Schmidt. Odată ce copiii au crescut, am început să mă implic alături de soțul meu și să particip la conferințe, întâlniri şi la numeroasele evenimente, târguri și premieri. Astfel, acest lucru a solicitat o contribuție și un interes din ce în ce mai mari din partea mea. Nu în ultimul rând, planificarea și deschiderea altor showroomuri și studiouri implică timp, energie și efort creator. În ultimii ani, mi-am propus, prin conceptul evenimentelor, să atrag atenția doamnelor de succes, care s-au dovedit a fi cliente la fel de fidele brandului precum bărbații. Așa a fost Lady’s Event by Rolls-Royce, în cadrul căruia am îmbinat un test-drive și sesiuni foarte interesante de shopping în magazine legendare de lux vestimentar.

Forbes: Știu că v-ați construit o reputație impecabilă și pe partea de servicii, un aspect care este hotărâtor în domeniul brandurilor de lux veritabil.

Da, acest lucru nu numai că ne confirmă ca proprietari că suntem pe drumul cel bun cu marca Rolls-Royce, însă ne face şi extrem de mândri. Motivația și succesul angajaților noștri merg mână în mână și sunt, ambele, mult peste normă, ceea ce ne-a adus deja numeroase premii. Astfel, avem o reputație excelentă ca dealer în Germania/Europa de Sud-Est și, de asemenea, serviciile noastre sunt recunoscute de clienții din întreaga Europă. Unele autoturisme sunt aduse de clienți chiar și de pe alte continente, iar, între timp, producătorul ne-a acordat cinci premii râvnite în ultimii ani. Cel mai recent este prestigiosul 2018 Global Dealer of the Year, obținut de Rolls-Royce Motor Cars München (Schmidt Premium Cars), la Shanghai, în martie 2019.

Forbes: Ce vă atrage la marca Rolls-Royce?

Pentru a înțelege acest lucru, ar trebui ca toți cititorii să se așeze cu mine într-un Rolls-Royce și să facem „o tură”. Tot ceea ce se întâmplă atunci ar răspunde complet la această întrebare. Este foarte greu să exprimi în cuvinte care sunt emoţiile și impresiile pe care le transmite. De asemenea, o vizită la fabrica din Goodwood, Anglia, arată exact ce sursă de inspirație oferă acest brand, pe drept cuvânt legendar. Nu există compromisuri în ceea ce privește alegerea materialelor folosite, iar designul fiecărui model este inimitabil. Rolls-Royce Motor Cars și-a câștigat pe bună dreptate poziția de cel mai renumit BRAND de LUX din lume. Dar, în același timp, acest lucru nu trebuie să copleșească, ci să trezească interesul viitorului client și să-l facă să-şi dorească să încerce un test-drive. De altfel, producătorul descrie foarte corect această impresie de a conduce un Rolls-Royce ca pe o „călătorie pe covorul zburător”.

Forbes: Veronica, după cum sună totul, constat că aveţi planuri mari de viitor!

Într-adevăr, bine ai remarcat. Acum, cu noul model Cullinan, ne îndreptăm spre noi orizonturi, astfel încât nu numai că ne-am mărit portofoliul de clienţi, ci şi domeniul de activitate, al meu şi al soţului. Şi cu siguranţă nu am fi noi dacă nu am avea deja următoarele planuri pregătite…

Articolul de mai sus face parte din seria de interviuri Steel Magnolias – în care revista Forbes Life a stat de vorbă, în ediția de martie, cu unele dintre cele mai influente personalități ale businessului autohton.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii