FacebookTwitterLinkedIn

De asemenea, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproximativ 7%, reprezentând 195.800 de noi case, comparativ cu anul 2016. La sfârşitul anului 2017, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 3.034.200 de gospodării din România.

UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care este de 2.416.900, creşterea anuală a numărului de RGU fiind de peste 6%: în 2017, UPC a adăugat 143.300 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania şi-a mărit baza de clienţi în 2017 la 1.345.600, reprezentând o creştere de aproape 4% faţă de sfârşitul anului 2016.

O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet,  segmentul cu cel mai mare potenţial de creştere. UPC a adaugat 46.300 de noi abonamente de internet de mare viteză, în cursul anului 2017, ceea ce reprezintă o creştere de aproape 9% (581.700 de abonamente de internet). De asemenea, peste 327.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX,

Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, în 2017. Compania a atras 32.800 noi abonamente, baza crescând până la 673.200. Pe acest segment, creşterea anuală este de peste 5%.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de aproape 14%, în 2017 compania atingând o bază de aproximativ 535.400 de clienţi pentru serviciile de telefonie (64.500 de clienţi noi).

 „Am avut un an 2017 excepţional, cu creşteri pe toate segmentele, rezultate obţinute prin eforturile întregii echipe UPC. (…) Cu o nouă ofertă de produse şi o arie de acoperire mult extinsă la nivel naţional, privim cu încredere la anul 2018, un an special pentru UPC, în care aniversăm 25 de ani de prezenţă pe piaţa din România”, a spus Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.

Citește și: Galop spre creștere. Pe o piață extrem de competitivă, afacerile UPC România își continuă avansul. Iar potențial de creștere există în continuare.