Compania a încheiat prima jumătate a acestui an cu venituri de 68,9 milioane de dolari, față de 66 de milioane anul trecut, potrivit ultimului raport financiar al subsidiarei europene a companiei Liberty Global, cu sediul la Londra, publicat la 1 august, notează Media Expres.
Cifrele nu includ operațiunile DTH care sunt raportate separat și cumulat pentru Ungaria, Cehia, România și Slovacia și cele ale diviziei de televiziuni Chellomedia.
Creșterea veniturilor este explicată ca urmare a creșterii numărului de abonați la cablul digital, internet și telefonie, care au fost mai mari decât scăderea numărului de abonați în analogic.
UPC România a raportat la sfârșitul lunii iunie 2013 un număr de 1.148.000 abonați la serviciile video, 359.700 abonați la internet și 251.000 abonați la telefonie. Abonații la serviciile video au fost în număr de 396.000 conectați prin cablul analogic, 442.000 prin cablul digital și 309.600 prin DTH.
UPC România a pierdut 13.300 abonați la cablul analogic față de câți avea în martie 2013, a câștigat 7.600 la cablul digital și a pierdut 10.200 la serviciile DTH. De asemenea, UPC a câștigat în România în ultimele trei luni raportate 6.500 de noi abonați la internet și 8.900 la serviciile de telefonie.