Numărul abonamentelor la sfârşitul primului trimestru a ajuns la un total de aproape 2 milioane, în creștere cu 13%, față de aceeași perioadă a anului trecut, cu 65.000 mai multe abonamente noi, pe toate segmentele de televiziune, internet şi telefonie.
Peste 65% dintre clienţii UPC sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, peste 35% beneficiază de calitatea HD, UPC fiind în continuare operatorul de cablu cu cea mai mare grilă de canale HD – 34.
„Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi acces clienţilor UPC la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară. Acest efort este susţinut şi de planul de investiţii, iar în 2015 avem planificate peste 35 de milioane de euro, atât pentru servicii noi precum şi pentru modernizarea şi extinderea reţelei actuale.” – declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.
Vezi care sunt previziunile Severinei Pascu pentru următorii șase ani