
Creșterea se datorează în special segmentului de internet, unde s-a înregistrat o evoluţie a veniturilor cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. UPC a atras aproximativ 52.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, reprezentând o creştere de 15%.
UPC a înregistrat evoluţii pozitive pe principalele segmente (internet, televiziune, telefonie), ceea ce a dus la o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente (RGU): la 31 martie, UPC avea 1.862.200 abonamente. Creşterea anuală a numărului de clienţi UPC este de 10.000, la 31 martie 2014 baza de clienţi a companiei fiind de 1.179.500, a mai anunțat compania.
Pe segmentul de televiziune digitală prin cablu, UPC a câştigând în primul trimestru 15.400 noi abonamente. Creşterea anuală pe acest segment este de peste 13% (58.000 noi abonamente).
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de peste 21%, în trimestrul I 2014 compania având o bază de peste 294.500 clienţi cu servicii de telefonie.