FacebookTwitterLinkedIn

Veniturile nete ale UPC România au crescut în T2 excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în dolari.

UPC a mai anunțat că şi-a mărit baza cu peste 34.000 de clienţi, reprezentând o creştere de aproximativ 3%, faţă de T2 din 2014 şi 1,2% faţă de T1 din 2015. La 30 iunie 2015, UPC avea 1.192.400 de clienţi.

Internetul de la UPC a înregistrat o evoluție de 13,3% în T2 din 2015, ceea ce ridică la aproximativ 461.000 numărul abonamentelor Fiber Power. Totodată, UPC a extins aria de acoperire pentru internetul său de mare viteză, în prezent Fiber Power 500 Mbps fiind disponibil în 25 de localităţi, potrivit datelor transmise de companie

La finalul celui de al doilea trimestru, UPC înregistrase o creştere anuală de 10,4% a abonamentelor de televiziune digitală și o creştere de 7,5% a numărului abonamentelor faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Citește și:

Veniturile UPC au crescut cu 8% în primul trimestru

Severina Pascu trece de la funcţia de CEO al UPC România la conducerea Liberty Global în Europa Centrală şi de Est

Previziunile Severinei Pascu pentru următorii șase ani