Din suma pe primul trimestru 2015, 22,34 milioane de dolari au venit din publicitatea televizată și 10,3 milioane de dolari din abonamente și taxa pe abonamente. Pentru comparația creșterii pieței de publicitate, raportul CME notează creșterea produsului intern brut în România în primul trimestru 2015 care a fost de 2,4%, iar consumul real privat a crescut cu 4,4%. Rezultatele reale au fost influențate și de creșterea cursului de schimb al dolarului cu 20%.
Raportul notează că veniturile din publicitatea la televiziune au crescut într-un ritm mai rapid decât creșterea pieței, Pro TV crescând numărul de GRP-uri vândut și, prin urmare, crescându-și astfel cota de piață.
Veniturile nete, de asemenea, au beneficiat de o creștere a taxelor din distribuție și veniturile din abonamente, inclusiv datorită unei creșteri a numărului de abonați, precum și din creșterea tarifelor pe anumite contracte care au intrat în vigoare în cursul primului trimestru al 2014.
Costurile companiei în România, pentru trimestrul I 2015, au scăzut cu 7% față de aceeași perioadă din 2014, dar la un curs constant au crescut cu 11%, în primul rând, ca urmare a costurilor sporite de conținut, difuzându-se mai multe programe proprii, precum din cauza creșterii impozitelor și onorariilor pentru consilieri juridici, care au fost mai mari decât scăderea tarifelor de restructurare.
Costurile nu cuprind suma de 18,2 milioane de dolari inclusă în buget, în primul trimestru 2015, în legătură cu auditul fiscal în curs de desfășurare la Pro TV. CME anticipează că auditul fiscal al Pro TV va fi finalizat în al doilea trimestru al acestui an și este probabil că vor exista și alte sume suplimentare de plată.
CME a obținut venituri după indicatorul OIBDA de 3,4 milioane dolari pentru cele trei luni încheiate 31 martie 2015, comparativ cu 4,3 milioane de dolari în aceeași perioadă în 2014, o scădere de 0.9 milioane dolari SUA.