Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Veniturile Pro TV în 2015 au scăzut cu 11,8% la 157,5 milioane de dolari

Pro TV a avut anul trecut venituri nete de 157,5 milioane de dolari, în scădere cu 11,8% față de anul anterior (178,6 milioane de dolari), dar a reușit să elimine „găurile negre”, raportând venituri după amortizarea programelor în creștere de la 37,2 milioane de dolari în 2014 la 41,1 milioane de dolari în 2015, informează Media Expres.
Sigla noua ProTV

CME, compania care deține Pro TV, a realizat în 2015 venituri nete de 605,4 milioane de dolari, față de 680,7 milioane de dolari în 2014, dar și-a redus costurile cu conținutul și programele cu peste 65 de milioane de dolari, de la 358,3 în 2014 la 292,6 milioane de dolari în 2015.

CME este o companie de media și entertainment care operează în șase țări din Europa Centrală și de Est cu o populație cumulată de 50 de milioane de locuitori, unde deține 36 de televiziuni: în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady, și Ring.bg), Croația (Nova TV, Doma, Nova World și MiniTV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International , Fanda, Smichov și Telka), România (PRO TV, PRO TV International , Acasă, Acasă Gold, PRO Cinema, Sport.ro, MTV România, PRO TV Chișinău și Acasă în Moldova), Slovacia (TV Markíza, Markíza International, Doma și Dajto), și Slovenia (POP TV, Kanal A, Brio, Oto și Kino).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii