La 30 iunie 2015, compania avea în România 10,205 milioane de clienţi, în scădere față de luna martie, când înregistra 10,36 milioane de clienți.
La 30 iunie, 95% din populația urbană și 67% din populația totală a ţării aveau acces la serviciile 4G ale Orange, conform testelor dezvoltate de ANCOM și citate ce Orange România.
În trimestrul al doilea, folosirea internetului mobil a continuat să se intensifice. Traficul de date mobile în reţea este cu 112% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul creșterii vânzării de tablete și de smartphone-uri, precum şi datorită serviciilor 4G, tot mai atractive pentru clienţi, au mai anunțat reprezentanții operatorului telecom.
De asemenea, numărul de smartphone-uri compatibile 4G vândute în primul semestru al acestui an a crescut de aproape trei ori comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar numărul de tablete 4G vândute de 4,5 ori. Din totalul de telefoane folosite în rețea unul din două este smartphone, procentul acestora în bază fiind cu 8,6% mai mare comparativ cu același semestru al anului trecut. În mai puţin de un an de la lansarea serviciilor de internet 4G+, portofoliul de smartphone-uri compatibile 4G+ a ajuns la 10 produse, potrivit Orange.