Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Veniturile nete ale Pro TV s-au ridicat la 39,5 milioane de dolari, în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 1,8%

În primele trei luni ale acestui an, compania Pro TV SRL, parte a grupului Central European Media Enterprises (CME), a realizat venituri nete în valoare de 39,5 milioane de dolari, în creștere cu 1,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, arată raportul financiar al companiei.
 aboneaza-te
CME.jpg

OIBDA (Profitul Operațional înainte de dobânzi, impozite și amortizare) obținut de compania din România s-a ridicat la 15,06 milioane de dolari, în scădere cu 14,1% față de primul trimestru al anului 2019. Pro TV SRL operează licențele televiziunilor Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, Pro TV International și Pro TV Chișinău.

CME operează televiziuni în România, Bulgaria, Cehia, Slovenia și Slovacia. Veniturile companiei au fost de 143,8 milioane de dolari, în scădere cu 1,9% față de primul trimestru al anului 2019, iar OIBDA s-a ridicat la 37,1 milioane de dolari, în scădere cu 2,3% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Declinul veniturilor nete ale CME a avut loc pe fondul unei scăderi de 4% a veniturilor din publicitatea TV.

Pe 27 octombrie 2019, CME a încheiat un acord de vânzare cu PPF Group, controlat de miliardarul ceh Petr Kellner. Finalizarea tranzacției depinde de îndeplinirea mai multor condiţii, între care şi acordul acţionarilor. Pe 27 februarie 2020 a avut loc o adunare generală a acţionarilor, care a votat pentru aprobarea acordului de fuziune. În plus, au fost obţinute aprobările din partea autorităţilor de reglementare din România şi Slovenia în vederea tranzacției.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii