Cautare




, Contributor

Tech |
|

Veniturile Lenovo au scăzut cu 4,2%, până la 43 miliarde de dolari, în ultimul an fiscal

După rezultate în scădere în ultimele cinci trimestre, veniturile grupului chinez Lenovo au crescut în al patrulea trimestru fiscal 2016/2017 cu 4,9%, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, la 9,6 miliarde de dolari.
lenovo.jpg

Potrivit companiei, rezultatele din T4 sunt susținute parțial de performanțele bune înregistrate de segmentele PC/dispozitive smart și telefoane mobile. Pentru întregul an fiscal, încheiat la 31 martie 2017, veniturile grupului s-au situat la 43 miliarde de dolari, cu 4,2% mai puțin față de anul anterior.

La nivelul grupului de business PC and Smart Devices (PCSD), care include PC-uri, tablete și dispozitive smart, vânzările trimestriale Lenovo au crescut cu 4,9% față de anul anterior, la 6,7 miliarde dolari. Livrările trimestriale au crescut cu un procent, la 14,4 milioane unități, evoluție cu patru puncte procentuale mai bună față de cea înregistrată de piața de profil. Venitul înainte de impozitare pentru acest trimestru a fost de 288 milioane dolari, cu 4,7% sub nivelul din aceeași perioadă a anului precedent.

Citește și: Au început înscrierile pentru companiile din tech la Deloitte Technology Fast 50

Grupul de business al Lenovo Mobile Business Group (MBG), care include smartphone-urile Moto și Lenovo, a înregistrat o creștere a veniturilor de 19,7% în al patrulea trimestru fiscal în afara Chinei, cu vânzări totale de 1,7 de miliarde dolari. Livrările de smartphone-uri au crescut în trimestrul patru cu 17,4%, la 11,3 milioane de unități în afara Chinei, depășind piața semnificativ cu 12,8 puncte.

În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, vânzările din T4 au crescut cu 5,9% faţă de aceeași perioadă a anului precedent, atingând o valoare de 2,6 miliarde de dolari. În 2016, compania chineză a avut vânzări de 11,2 miliarde de dolari, în scădere cu 5,1% faţă de 2015. Vânzările EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) din 2016 au reprezentat 26% din vânzările globale.

Grupul chinez Lenovo are 55.000 de angajați și clienți în peste 160 de țări.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii