Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Veniturile CME în România (Pro TV) au scăzut cu 8,8% în prima jumătate a acestui an față de aceeași perioadă a anului 2018

În primele șase luni ale acestui an, veniturile nete ale companiei americane Central European Media Enterprises Ltd. (CME) s-au ridicat la 330,1 milioane de dolari, în scădere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. CME operează televiziuni în România (Pro TV), Cehia, Bulgaria, Slovenia și Slovacia.
pro-tv-logo-mare

În primul semestru al acestui an, CME a înregistrat un profit înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare (OIBDA) în valoare de 111,39 milioane de dolari, în creștere cu 15,8% față de aceeași perioadă a anului 2018, conform raportului financiar al companiei.

În România, CME a avut venituri nete de 87,17 milioane de dolari, în scădere cu 8,8% față de semestrul I din 2018. OIBDA a atins valoarea de 42,7 milioane de dolari, mai redusă cu 0,7% față de aceeași perioadă a anului 2018.

În România, CME operează licențele televiziunilor Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, Pro TV International și Pro TV Chișinău.

CME are operațiuni în televiziunile în alte patru țări din zonă: Cehia, Slovacia, Bulgaria și Slovenia.

Cele mai mari venituri obținute de CME s-au înregistrat în Cehia: 114,6 milioane de dolari, în creștere cu 1,9% față de trimestrul I 2018. OIBDA a fost de 47,2 milioane de dolari.

Se constată că profitul (OIBDA) obținut în România (42,7 milioane de dolari) este al doilea ca mărime dintre toate țările în care activează CME: Bulgaria (14 milioane de dolari), Slovacia (10,2 milioane de dolari), Slovenia (11,1 milioane de dolari) și Cehia (47,2 milioane de dolari).

PRIMUL AN DE MARKETING: MIHAI GHYKA

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii