FacebookTwitterLinkedIn

La nivelul grupului, în trimestrul patru 2018, profitul operaţional (OIBDA) a crescut cu 23%, până la 90,7 milioane de dolari, veniturile au urcat cu 3,2%, până la 228,3 milioane de dolari, graţie creşterii veniturilor din publicitate, notează Media Expres.

Pe ansamblul anului trecut, Central European Media Enterprises a realizat un profit operaţional de 222,7 milioane de dolari, în creştere cu 21%, în timp ce veniturile s-au majorat cu 10%, până la 703,9 milioane de dolari.

Compania a raportat la nivelul grupului că veniturile din publicitatea TV au crescut cu 7% (3% la un curs de schimb echivalent) iar veniturile din abonamente și taxe de distribuție au crescut cu 19% (15% la curs constant).

OIBDA include amortizarea drepturilor pentru achiziția de programe și este calculată ca venitul operațional sau pierderea înainte de depreciere, amortizarea și deprecierea mijloacelor fixe.

CME este o companie media care operează în cinci piețe din Europa Centrală și de Est, cu o populație totală de aproximativ 45 de milioane de persoane, inclusiv România.

CUM S-A ÎMPĂRȚIT AUDIENȚA TV ÎNTRE MARILE TELEVIZIUNI – IANUARIE 2019

Operațiunile CME includ 30 de televiziuni în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady and Ring), Cehia (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International, Nova Action și Nova Gold), România (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV International și PRO TV Chișinău), Republica Slovacă (TV Markíza, Markíza International, Doma și Dajto) și Slovenia (POP TV, Kanal A, Brio, Oto și Kino).

CME este o companie tranzacționată pe piața NASDAQ Global Select și pe Bursa de la Praga sub simbolul “CETV”.

PRIMUL AN DE MARKETING: EUSEDIU MARGASOIU