Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Veniturile CME în România au fost de 42,03 milioane de dolari în primul trimestru al anului

adrian-sarbu-1.jpg
Veniturile Pro TV S.A., parte a operatorului american de televiziune Central European Media Enterprises (CME), au fost de 42.031.000 dolari, în primul trimestru al acestui an, cu 3% mai mici decât în aceeași perioadă a anului trecut. Profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) a fost de 959.000 de dolari, mai mic cu 16% decât în primele trei luni ale anului 2012.

 

Ultimul raport financiar al companiei CME arată că veniturile nete totale s-au ridicat la 137.042.000 dolari, cu 18% mai mici decât în primul trimestru al anului trecut.

În România, venituri companiei au fost de 42,03 milioane de dolari, la același nivel cu cele din 2012 (scădere de 3%). Față de primul trimestru al anului 2008, anul de vârf în publicitatea din România și ultimul de creștere al bugetelor publicitare, veniturile CME pe piața locală din 2013 sunt mai mici cu 27,5% (57,9 milioane de dolari în trimestrul I 2008).

Veniturile Pro TV S.A. din trimestrul I 2013 sunt cele mai mari din tot grupul CME, a doua entitate fiind cea din Cehia, cu venituri nete de 36.801.000 dolari.

CME operează pe șase piețe TV din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, România, Cehia, Slovenia și Slovacia. La nivelul întregului grup, pierderile s-au ridicat la 20,6 milioane de dolari.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii