Livrările de produse au crescut cu 7,8 % și au ajuns la 138 de milioane de dispozitive livrate, dintre care 75 milioane de smartphone-uri, ceea ce reprezintă o creștere pe acest segment cu 45%, în comparație cu anul anterior.
Una dintre cele mai importante realizări din anul 2014 o reprezintă creșterea livrărilor de smartphone-uri premium accesibile, cu 18%, a mai anunțat compania.
Smartphone-ul Huawei Ascend P7, unul dintre vârfurile de gamă ale companiei, a fost livrat în 4 milioane de unități în doar șase luni de la lansarea sa globală de la Paris, în luna mai a anului trecut, în timp ce Huawei Mate 7 a fost extrem de bine primit de către comunitățile oamenilor de afaceri de pe toate piețele, fiind livrat în 2 milioane de unități în doar trei luni de la data lansării, care a avut loc în luna septembrie a anului trecut.
La finalul anului 2014, la nivel global, divizia Huawei Consumer număra 630 de magazine sub brand propriu, însă aproximativ 41% din vânzări a venit din canalele de distribuție deschise, inclusiv magazinele online.