Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Vedete în sălbăticie cu Bear Grylls” revine pe Discovery Channel cu al doilea sezon

Sezonul al doilea al emisiunii „Vedete în sălbăticie cu Bear Grylls”, în care apar și actrițele Kate Winslet, Kate Hudson și Michelle Rodriguez, va avea premiera la Discovery Channel, pe 20 martie, de la ora 20:00, informează Media Expres.
Bear Grylls

Fundașul Drew Brees, câștigător al Superbowl, Jesse Tyler Ferguson, vedeta serialului „O familie modernă”, Kate Hudson, actrița premiată cu Globul de Aur, Kate Winslet, actrița premiată cu Oscar, actorul Ed Helms, Michelle Rodriguez, starul din „Furios și iute 7”, şi Michael B. Jordan, din „Fantastic 4”, sunt curajoşii care se aventurează în al doilea sezon al emisiunii „Vedete în sălbăticie cu Bear Grylls”.

Noul sezon al programului include opt episoade, care vor fi difuzate începând din 20 martie, în fiecare duminică, de la ora 20:00.

În fiecare săptămână, instructorul de supraviețuire Bear Grylls (foto) va însoți o vedetă într-o aventură prin sălbăticie, înfruntând obstacole care le vor pune la încercare forța fizică și psihică şi le vor testa limitele. Ieşind din confortul vieţii hollywoodiene, fiecare vedetă va ajunge într-unul dintre cele mai sălbatice locuri, de la jungla Camino de Cruces din Panama la Alpii Italiei și Deșertul Roșu din Nevada.

Discovery Communications este lider în divertisment la nivel global și ajunge la aproape 3 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii.

Discovery deține brandurile globale de televiziune: Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet şi Turbo/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network şi portofoliul Discovery Digital Networks, care include Seeker şi SourceFed.

Discovery controlează Eurosport, liderul pan-regional în conținut sportiv din Europa şi Asia-Pacific.

De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, incluzând seria premiată de manual digitale K-12, prin intermediul Discovery Education.

În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, circa 19 branduri Discovery ajung la peste 619 milioane de abonați din 109 țări și teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi.

VEZI AUDIENȚA TELEVIZIUNILOR DE SPORT ÎN FEBRUARIE 2016.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii