Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Vascar lansează campania națională de comunicare „Moldova invită România la masă”

Vascar, , anunță lansarea campaniei de promovare a brandului Moldova în Bucate, sub care sunt reunite rețete tradiționale din zona Moldovei, una dintre cele mai reprezentative pentru arta culinară românească.
8oct2015_Postere_MIB_70x100_carnati[3]

Campania are ca obiective creșterea notorietății brandului Moldova în Bucate și stimularea cât mai multor consumatori să încerce noile preparate din carne, care sunt  realizate după rețete tradiționale ce aduc aminte de gustul mâncării de acasă.

Rețetele din zona Moldovei nu au avut până acum niciun reprezentant care să le reamintească românilor de unde provine faima acestei zone.  Vascar a strâns mai multe rețete din Moldova, zonă culinară slab reprezentată pe piață din România.

Vascar a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor la preparatele din carne în T1 din 2016

„Preocuparea Vascar a fost mereu să creeze produse savuroase, de cea mai bună calitate, pe bază de rețete tradiționale, de care să se bucure toți românii, indiferent de regiunea de unde sunt. Și, firesc, pasul următor este să dezvoltăm o campanie de comunicare care să pună regiunea Moldovei în prim plan, dar și să amintească tuturor românilor de emoția unor gusturi de demult. Și, foarte important, să stârnească pofta. Propunerea creativă a agenției Cohn&Jansen JWT răspunde întocmai dorinței noastre” , a declarat Vlad Ciuburciu, director de marketing Vascar.

Mâncărurile Moldova în Bucate vin să aducă un omagiu tuturor mâncărurilor care au marcat momente importante din viața românilor – fie că vorbim de sărbătorile cu familia, mesele improvizate în vârf de munte, adunările cu prieteni buni sau mesele delicioase de la restautantele cu specific românesc la care se petrece până la dimineață.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii