Cautare




, Contributor

Analize |
|

Vânzările Sphera Franchise Group prin canalele proprii de livrare au crescut de la 5,9% în 2019, la peste 25% în 2020

Anul pandemic 2020 a impulsionat vânzările prin canalele proprii de livrare, cel puțin pe zona de food.
Bucharest/romania,-,05.07.2020:,Kfc,Fast,Food,Restaurant,Situated,In,Romana

Reprezentanții Sphera Franchise Group au anunțat că în 2020, vânzările prin canalele proprii de livrare, precum și prin platformele de comenzi online ale agregatorilor au crescut la 25,3%, de la 5,9% în anul 2019.

Conform datelor, pentru KFC România, ponderea a crescut de la 3% la 23%, pentru Pizza Hut s-a dublat, de la 25% la 50%, iar pentru Taco Bell, livrările au urcat de la 2% la 37%. În Moldova, dacă în 2019 nu au existat livrări, în 2020 s-a ajuns la un procent de 26%, iar în Italia acestea au crescut de la 0,5% la 14%.

„Am reușit să obținem o cifră de afaceri de 208,4 milioane de lei în T4, care reprezintă o creștere de 5,3% față de T3, în ciuda restricțiilor asupra restaurantelor care au rămas închise la interior. Decizia de a ne concentra pe livrări a fost inspirată, întrucât, în T4, 31% din toate comenzile de pe cele trei piețe unde activăm au fost făcute prin serviciul de livrări. Performanța bună din ultimul trimestru și rezultatele peste estimarea revizuită de buget din octombrie ne dau motive să fim optimiști cu privire la performanța din acest an,” a declarat Valentin Budeș, directorul financiar al Sphera.

În cursul anului 2020, Sphera a inaugurat 5 noi restaurante KFC în România, 3 în Italia și un nou restaurant Taco Bell în România. În urma negocierilor purtate cu Yum!, Brands Inc., KFC România mai are încă 6 noi restaurante de deschis până la sfârșitul anului 2021. La finalul anului 2020, Sphera avea 158 de restaurante din care 138 erau în România, 18 în Italia și 2 în Republica Moldova.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii