Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Vânzările realizate de presa scrisă în primul trimestru al acestui an

În primul trimestrul al anului 2017, mediile tirajului tipărit și difuzat pentru cele 87 de publicații, care au depus declarațiile în condiții regulamentare, au rămas constante față de trimestrul anterior,  în timp ce media tirajului vândut a scăzut cu aproximativ 4%, arată recentul raport al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), pentru perioada ianuarie – martie  2017.
ziare unu

Media tirajului difuzat a fost de 6,11 milioane de exemplare, în primul trimestru al acestui an, la nivelul trimestrului precedent.

În schimb, media tirajului vândut s-a ridicat la 950.000 de exemplare, față de 1 milion în perioada octombrie – decembrie 2016. Media tirajului vândut în intervalul ianuarie – martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mică decât în același trimestru din 2016.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii