Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

Vânzările produselor wearable se vor dubla în 2016

Ceasurile inteligente și brățările fitness sunt în topul preferințelor clienților și sunt urmate de gadgeturile Smart Home, precum alarmele și senzorii cu infraroșu, yalele electromagnetice sau prizele inteligente.
Smartwatch

În 2015, clienții eMag au cumpărat peste 14.000 de smartwatch-uri și brățări fitness, cu 300% mai mult față de anul precedent și în valoare de peste 7,5 milioane de lei. Anul acesta, reprezentanții eMag estimează că numărul gadgeturilor cumpărate va atinge pragul de 30.000 de unități vândute.

Totodată, potrivit acestora, pe piața locală vor fi 75.000 de smartwatch-uri și brățări vândute, în creștere față de anul trecut când s-au vândut cumulat peste 35.000 de unități. Conform eMag, smartwatch-urile au reprezentat 75% din totalul de vânzări.

„Diversificarea gamei de produse și prețurile accesibile pentru publicul general sunt câteva dintre motivele care au dus la avansul accelerat al pieței de wearables la nivel global. Estimăm că, în viitorul apropiat, Apple va lansat oficial pe piața din România Apple Watch, iar acest lucru va duce cu siguranță la o creștere a vânzărilor pe întreaga categorie. Preconizăm că, în maxim trei ani, piața locală va atinge pragul de aproximativ 200.000 unități vândute”, spune Stejara Pîrcan.

VEZI CARE A FOST INVESTIȚIA ÎN PRIMUL APPLE SHOP DIN ȚARĂ DESCHIS DE EMAG

Reprezentanții eMag mai spun că dezvoltarea Smart Home și Internet of Things este un factor de creștere a consumului de pe telefoanele mobile și, implicit, a cererii pe segmentul smartwatch.

Infografic-eMAG_wearables

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii