Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bani și Investiţii |
|

Vânzările OPTICAL NETWORK au crescut cu peste 20% în primele 9 luni ale anului 2017

Optical Network, liderul pieței de optică din România și operator al rețelelor de magazine OPTIblu și KLARMANN, raportează creșterea afacerilor cu 20% în perioada ianuarie-septembrie 2017 față de anul precedent.
Optiblu_1 (2)

Optical Network a luat ființă în anul 2004, în prezent fiind liderul pieței de optică medicală în România. Divizia de retail operează lanțurile de magazine OPTIblu și KLARMANN în București și mari orașe din țară. De asemenea, compania deține o importantă divizie de distribuție, autorizată să comercializeze mărci consacrate de rame și ochelari de soare, precum: Dior, Hugo Boss, Boss Orange, MaxMara, Max&Co, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Pepe Jeans, Diesel, Pierre Cardin, precum și mărcile proprii: Ocean, Oliver, Montini, Life si Roger Duval.

La creșterea vânzărilor au contribuit semnificativ toate diviziile companiei, atât retailul clasic, cât și distribuția B2B și retailul online.

Am încheiat luna septembrie cu creșteri însemnate pe toate diviziile de business ale companiei, depășind cifra de afaceri totală de 43 milioane lei și estimăm închiderea anului cu vânzări de peste 56 milioane lei. Divizia de retail a ajuns la un total de 44 de magazine, dintre care: 34 de magazine OPTIblu și 10 magazine KLARMANN, atât în București, cât și în alte orașe mari din țară.

Anul acesta am lansat în magazine platforma de fidelizare OPTIblu Premium, ce integrează digital mai multe aplicații: sistem de fidelizare a clienţilor, sistem de comunicare directă, sistem de promovare targetată, precum și un sistem de analiză a datelor. Clienții care aderă la statutul de membrii OPTIblu Premium beneficiză de discounturi progresive consistente, iar pe viitor vor putea acumula beneficii personalizate, nu doar prin intermediul achizițiilor offline, ci și online sau prin rețele sociale.

Valoarea investițiilor în 2017 depășește 10 milioane lei, buget direcționat în principal spre deschideri de magazine noi, precum și renovări și remodelări de magazine existente, comunicare de marketing și construcție de brand, echipamente medicale moderne, dezvoltarea sistemelor IT și logistice prin implementarea unui program de tip Warehouse Management System, dar și înspre programe de formare profesională ale angajaților, incluzând cursuri de optică și optometrie, abilități de vânzări și comunicare cu clienții și cursuri de limba engleză”, declară oficialii companiei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii