Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Vânzările MOL în România au înregistrat o creștere de 20% în primul trimestru

Grupul MOL a înregistrat o creștere de 20% a vânzărilor retail, incluzând carburanți, GPL și lubrifianți în primul trimestru al ascestui an comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, de la 121.000 tone la 145.ooo tone.
MOL_Fresh_Corner_Ploiesti

Această creștere se datorează în primul rând extinderii rețelei de benzinării.

În primele trei luni ale acestui an, vânzările de motorină au crescut cu 20%, la 104.ooo tone, în timp ce vânzările de benzină au crescut cu 16%, la 36 kt.

Grupul MOL a avut un profit operațional de 2,5 mld. dolari în 2015

La finalul lunii martie, rețeaua de benzinării MOL în România număra 206 stații, ca urmare a extinderii prin achiziția finalizată anul trecut, dar și a investițiilor noi.

Pe ansamblul Grupului MOL, ritmul de creștere a vânzărilor retail a fost în primul trimestru de 10%, la 889.000 tone. În piețele din Europa Centrală și de Est unde Grupul este prezent, cererea de carburanți a avansat în medie cu 2%, având un efect favorabil asupra operațiunilor segmentului Downstream.

Kinga Daradics, MOL: ”Sperăm să investim 15 milioane de euro în România”

Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări şi aproximativ 26.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experiență în explorarea și producția de hidrocarburi, cu operațiuni de producție în 8 țări și activități de explorare în 13 țări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 țări, din care peste 200 în România.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii