FacebookTwitterLinkedIn

Astfel, cifra de afaceri a companiei a ajuns la 24,5 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele (aproximativ 6.000 de unități), mașinile de spălat rufe și uscătoarele (peste 2.000 de unități) și mașinile de spălat vase.

Am asistat anul trecut la o creștere semnificativă a pieței de electrocasnice din România, cu focus pe segmentul premium, deci există deja o tendință în privința clienților de a se orienta către gama premium. Clienții apreciază calitatea aparaturii electrocasnice căreia i se acordă tot mai multă importanță și încep să înțeleagă de ce calitatea costă și care sunt avantajele unor astfel de produse”, a declarat Loredana Butnaru, director Miele România.

Cea mai importantă investiție din 2016 în România a fost reprezentată de inaugurarea magazinului Miele Point în București, pe Calea Dorobanți, în urma unui buget de 100.000 de euro.

Citește și: La nivel de grup, afacerile eMAG ar putea atinge 1 miliard de euro în 2017

La finalul anului trecut, numărul total de magazine exclusive Miele din România a ajuns la șapte, în cadrul acestora fiind comercializate doar produsele brandului. Investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine vor continua și în acest an.

La nivel de grup, Miele are 17.741 de angajați, este prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. În anul financiar 2014/2015 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,49 de miliarde de euro.