Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

Vânzările magazinelor de pe platforma de e-commerce Gomag s-au dublat în luna aprilie, ajungând la 60 mil. lei

În luna aprilie, magazinele online găzduite de platforma de e-commerce Gomag au vândut peste 120.000 de comenzi, însumând 60 milioane de lei, valoare de două ori mai mare decât în luna martie.
e-commerce

S-au înregistrat creșteri de până la 500% pentru magazinele online specializate în echipamente sportive, iar cele cu articole de casă, grădină și bricolaj, precum și magazinele de jocuri și jucării au crescut cu peste 400%. Creșteri semnificative, de peste 300-400%, au raportat și magazinele cu produse alimentare, și cele de articole de îngrijire personală, cu un avans cu 250% al încasărilor.

Se pot observa măsuri de accelerare la magazinele online care au avut stocuri dedicate pentru vânzările din luna martie, stocuri total sau parțial lichidate în luna respectivă, și care abia acum încep să le reînnoiască, cu întârzieri cauzate de provocările legate de aprovizionare de la începutul lunii.

În momentul de față, interesul companiilor pentru a începe activitatea comercială în online este în creștere. În luna aprilie, pe platforma Gomag au fost activate peste 150 de magazine noi, un procent semnificativ reprezentând afaceri locale care aveau deja activitate afaceri offline.

Magazinele de pe platforma Gomag au avut, în marea lor majoritatea, o lună aprilie foarte bună, cu o creștere considerabilă a volumului vânzărilor online. Obiceiurile și comportamentele de cumpărare, stilul de viață și prioritățile s-au schimbat într-un timp record. Imediat ce autoritățile au impus măsurile economice pentru situația de urgență, am văzut, în decurs de ore, o creștere uriașă a cererii pentru servicii și produse online. În același timp, a crescut și interesul proprietarilor de magazine fizice de a identifica soluții rapide pentru a intra în comerțul online. Ceea ce caută antreprenorii care vor să intre în online se rezumă la 3 lucruri stringente: să înceapă repede, să poată accepta plata online și să își gestioneze magazinul simplu. Pe baza cifrelor din această perioadă, estimăm în continuare o creștere constantă a numărului de magazine online, în special pentru produsele de bază, produse alimentare, cele cu consum rapid”, a declarat Cosmin Dărăban, CEO și co-fondator Gomag.

Gomag este o platformă e-commerce românească, fondată de antreprenorii Cosmin Dărăban și Aurelian Motica. Platforma găzduiește peste 1.300 de magazine online.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii