Cautare




, Contributor

Uncategorized |
|

Vânzările grupului Orbis au crescut cu 8,3%, până la 288 mil. euro

Anul 2015 a adus pentru grupul Orbis rezultatele financiare solide, concretizate într-o cifră de 288 de milioane de euro, reprezentând o creștere de 8,3% față de anul anterior.
Accor

În ceea ce privește extinderea, cel mai important eveniment al acestei perioade a fost achiziționarea și integrarea operațiunilor AccorHotels din Europa de Est, în ianuarie 2015. Această tranzacție a avut ca rezultat lărgirea portofoliului Orbis Group cu încă 38 de hoteluri funcționale și extinderea operațiunilor în șase țări noi: Bulgaria, Republica Cehă, Macedonia, România, Slovacia și Ungaria.

VEZI ȘI: Laurent Picheral (Accor Group): „CSR nu este doar publicitate, înseamnă un model de business”

În conformitate cu strategia sa, Orbis a continuat expansiunea rețelei hoteliere prin contracte de franciză și de management pentru a crește oferta pentru clienți și notorietatea brandului. În cursul anului au fost semnate 15 contracte noi și 3 hoteluri noi s-au alaturat Grupului.

În afară de expansiunea bazată pe acorduri de franciză și management, compania și-a continuat propriile proiecte de dezvoltare, cum ar fi Mercure Cracovia Centrum și ibis Gdańsk. Ambele vor fi deschise în a doua jumătate a anului 2016. Cel de-al treilea proiect de investiții ibis Styles Szczecin, se află în faza de obținere a autorizațiilor administrative. Drept urmare, în 2016, 10 hoteluri cu 1.100 de camere se vor adăuga la portofoliul grupului și, în total, nu mai puțin de 31 de hoteluri se vor alătura rețelei în următoarele 30 de luni.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii