Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Vânzările grupului H&M au crescut cu 11% în T3

Vânzările companiei de retail vestimentar Hennes & Mauritz (H&M) au crescut în T3 cu 11%, iar în luna august au crescut cu un procent, informează Market Watch.
9. H&M

În perioada 1 iunie – 31 august, vânzările au crescut cu 11%, în comparație cu aceeași perioada a anului trecut. De asemenea, vânzările grupului H&M au crescut cu un procent în august 2015, față de luna august a anului 2014.

Deși grupul H&M a ajuns în data de 31 august 2015 la 3.675 unități, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, când H&M număra 3.341 de magazine, vânzările în luna august au fost afectate de temperaturile neobișnuit de ridicate din cele mai multe țări europene în care grupul își desfășoară activitatea.

CHANEL A ÎNREGISTRAT O CREȘTERE A PROFITULUI

Întregul raport referitor la rezultatele financiare din perioada 1 decemberie 2014 – 31 august 2015 ale H&M vor fi publicate la sfârșitul lunii septembrie. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii