Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Vânzările grupului Giorgio Armani au crescut cu 34% în primul semestru al anului 2021

Vânzările Giorgio Armani au crescut cu 34% în primul semestru al anului 2021, susţinute de afacerile din China şi Statele Unite, care au contribuit la redresarea grupului de modă italian, chiar dacă acesta ar urma să revină la nivelul anterior pandemiei de Covid-19 abia anul viitor, informează News.ro, conform Reuters.
Reuters_Giorgio_Armani_opt.jpg

„Scopul este de a reveni la nivelurile anterioare pandemiei până în 2022, cu peste 2 miliarde de euro în venituri directe consolidate”, a declarat, duminică, preşedintele şi directorul general Giorgio Armani, într-un comunicat referitor la rezultatele din 2020 şi tendinţa pentru ianuarie-iunie 2021.

Reprezentantul grupului de lux a declarat că, anul trecut, vânzările nete consolidate au scăzut cu 25%, la 1,6 miliarde de euro, cea mai mare parte a declinului înregistrându-se în prima jumătate a anului 2020, notează News.ro.

Grupul a declarat că poziţia sa financiară s-a îmbunătăţit semnificativ în prima jumătate a anului, cu numerar net şi echivalente de numerar de 1,088 miliarde de euro, „asigurând resursele financiare necesare pentru stabilitatea şi creşterea pe termen mediu şi lung a grupului”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii